..οταν μεγαλωσω θελω να γινω Ελληνας ...δημοσιογραφος!!!

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

...ενάντια στους καναπεδάκηδες...

Ολες οι αναλύσεις συγκλίνουν στο ίδιο συμπέρασμα. Η ανάπτυξη του Ιντερνετ περνάει από το βίντεο και την τηλεόραση. Οχι βεβαίως όπως την ξέρουμε σήμερα. Το Ιντερνετ αναμένεται να «καταπιεί» την τηλεόραση και να την αλλάξει ενσωματώνοντάς την. Μια σειρά από πρωτοβουλίες τον τελευταίο καιρό με προεξάρχουσα αυτήν της μεγαλύτερης βιντεοκοινότητας του πλανήτη, του YouΤube, που εισάγει νέα τηλεοπτικά στοιχεία στην πλατφόρμα της -όπως ζωντανές μεταδόσεις- δείχνουν ότι η εξέλιξη που όλοι περιμένουν ήδη συμβαίνει. Στην εποχή μας δεν είναι το Ιντερνετ που αλλάζει, αλλά σύσσωμο το τοπίο της ενημέρωσης όπως το γνωρίσαμε έως σήμερα.

Την περασμένη εβδομάδα στις Ηνωμένες Πολιτείες χτύπησε συναγερμός στα γραφεία δημοσιογράφων, στελεχών μάρκετινγκ και άλλων, όταν δημοσιεύθηκε η είδηση πως τα κονδύλια που δαπανώνται στην online διαφήμιση ξεπέρασαν ακόμα και αυτά που δαπανώνται για διαφημίσεις στα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης, δηλαδή τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο και την τηλεόραση. Οι διαφημιστικές δαπάνες αποτελούν το κύριο έσοδο του συστήματος της ενημέρωσης, όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα. Στο Ιντερνετ δεν κατοχυρώνεται κανένας σταθερός τρόπος λειτουργίας και τίποτα δεν εγγυάται την κερδοφορία των επιχειρήσεων του παραδοσιακού τύπου. Ακόμα περισσότερο, κανείς δεν εγγυάται την εγκυρότητα του περιεχομένου που μεταδίδεται ή αναπαράγεται (π.χ. ειδήσεις) ενώ λείπουν όλο και περισσότερο τα πλαίσια αναφοράς σε μια χώρα ή ένα έθνος. Τα νέα όρια του παγκόσμιου χωριού της επικοινωνίας είναι μάλλον τα όρια κάθε γλώσσας.

πηγή και όλο το άρθρο: www.tsimitakis.wordpress.com/